Lite om oss:D

Isabelle

Hon är en tjej som gillar at ha kul.
hon  tar risker och sjunger jätte bra.
hon har en syster som heter Desiree och en mamma som heter aa jag
kommer inte på det just nu men hennes pappa heter pier
hon fyller den 28 maj hon är minst i The5girls men har störst röst. komentera i fall ni vill ställa
en fråga till Isabelle och hon går i inebandy!

Nora
Hon är en sportig tjej för det mästa och hon gillar fotboll för att hon går i fotboll.
Hon har 2 äldre syskon som heter Julie och Amanda
och två yngre syskon som heter Tyra och Titus kallas ofta för( TT)
hennes pappa heter per och mamma heter Anna.
Nora hon gillar både att dansa och sjunga och är väldigt rolig.Om ni vill lära Käna Nora lite
bätre så kan ni ju alltid komentera.... ohh just det Nora fyller den 21 mars så snart så passa på att
 Gratta!!

Fanny
Här kommer tjejen som är äldst i bandet hon fyller den 12 februari
det är ju snart så gratta henne med. Hon har i alla fall en storebror som heter marcus och en mamma
som heter helene och pappa kenet.
fanny hon gillar att spela fotboll gå på discon och dansa men framför allt så gillar
hon att sjunga. Hon sjuger oftast ganska tyst men vakert fast i bland så sjunger hon ganska
högt så att hon inte blir arg på mig. om ni vill ställa några frågor till fanny så äre bara att komentera!!!

Elin
hon är den roligaste tjejen som jag har mött hon kan vara lite konstig i bland men hon är jätte rolig Elin fyller den
16 maj 8 dagar efter mig.
Hon går också i fotboll. hon gillar att sjunga och dansa och att vara med oss så klart. Hon har en stora syster som heter emma och en mamma som heter marianne och pappa torbjörn...
om du vill ställa Elin en fråga så äre bara att kommentera till henne.

Binta
äntligen så kommer jag. Jag är en tuff och snäll tjej. jag gillar fotboll dansa och sjunga
jag fyller den 8 maj. Och jag har två yngre syskon som heter lamin och Tida. Och jag har en mamma som heter mama och en pappa som heter sam.
Jag hoppas att vi kommer att lägga up ett vidio klipp när vi sjunder men först så måste ni kommentera
och om ni vill ställa en fråga till mig så äre bara att kommentera så klart att ni vill ställa frågor till oss.

ELLER HUR:D

///////Binta j

Love våra fanns<3<3<3





Kommentarer
Postat av: Jag

Hej har ni msn :D??

isf kan någon säga den till mig?

2011-01-20 @ 15:35:47
Postat av: 1!!!

hon längst upp är bäst !!! haahha

2011-01-20 @ 17:52:49
Postat av: Binta

2011-01-21 @ 15:33:30
Postat av: binta

isabbele

2011-01-21 @ 15:33:45
Postat av: Tobbe

Äe elin konsti ibland? hon är ju min myssnurra jhu!!

2011-02-20 @ 12:45:19
Postat av: Issa

Tobbe vad menaru ?

2011-06-14 @ 23:00:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0